FANDOM

Kurama
Kurama

Kurama, lepiej znany jako Dziewięcioogoniasty Demoniczny Lis  jest potężną bestią zapieczętowaną w Naruto Uzumakim, przedem w Kushinie Uzumaki, a jeszcze wcześniej w Mito Uzumaki.

PrzeszłośćEdytuj

Kuramę możemy zobaczyć za czasów ostatnich chwil życia Mędrca Sześciu Ścieżek, aby zapobiec zniszczenie świata, Mędrzec postanowił podzielić swoją czakrę i użył technikę "Kreacji Wszystkich Rzeczy". Za jej pomocą stworzył 9 monstrualnych skupisk czakry, które nazwał ogoniastymi bestiami. Jakiś czas po stworzeniu demonów, Mędrzec staną przy wszystkich młodych istot i powiedział im, że będą zawsze razem, nawet jeśli zostaną rozdzieleni, a któregoś dnia staną się jednym o różnych nazwach, jak i formy, gdy przyjdzie taki czas na zrozumienie czym jest prawdziwa moc.

Przez wieki Kurama zyskał reputację jako odwiecznej klęski żywiołowej, pojawiając się nagle znikąd atakował gdzie zbierała się ludzka złośliwość i jątrzyła.

W pewnym momencie w czasie tworzenia wiosek shinobi, Złoto - Srebrni Bracia z Kumogakure zostali przypisani do schwytania Kuramy, ale zostali połknięci w całości. Jednak dwóm braciom udało się przetrwać i zdobyć część mocy poprzez jedzenie mięsa w żołądku przez 2 tygodnie, co spowodwało zwymiotowaniem przez lisa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki